dzisiaj jest: 21 listopada 2024 r.   ::    imieniny: Albert, Janusz, Konrad

ikona facebookikona youtubeikona tłumacz języka migowegoikona login

Ratusz i Kościół parafialny pw. Świętego Ducha
Wieża widokowa na Brzance
Muchomor czerwony
Pasmo Brzanki
Ratusz i Kościół parafialny pw. Świętego DuchaGmina Żabno

baner top pomoc osobom niepelnosprawnym

baner top geodezja

baner top internetowa rezerwacja wizyt wtk

Monitoring Powodziowy Powiatu Tarnowskiego

Szkolenie kadry pomocy społecznej

Organizator spotkania Anna Górska oraz prowadzący szkolenie starosta tarnowski W sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnowie, odbyło się szkolenie pn. „Praca z klientem pomocy społecznej zaburzonym psychicznie i deficytami intelektu” zorganizowane przez dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowie Annę Górską. W spotkaniu udział wzięli pracownicy gminnych, miejskich i gminno-miejskich ośrodków pomocy społecznej, pracownicy instytucji pomocy społecznej, tj. Domów Pomocy Społecznej, Środowiskowych Domów Samopomocy, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.

 

Starosta Tarnowski Jacek Hudyma zwrócił się do pracowników socjalnych, dziękując za ich pracę i życząc owocnego szkolenia.

Organizator spotkania Anna Górska oraz prowadzący szkolenie starosta tarnowski

- Cieszę się że w ostatnich latach poszerza się w naszym powiecie sieć możliwych działalności związanych z pomocą społeczną – powiedział starosta. - Ostatnie lata dla jednostek pomocy społecznej rodzą wiele wyzwań, ale nowe, przyjęte rozwiązania służą temu, żeby dostrzec wasze potrzeby, docenić waszą pracę i znaleźć jak najlepsze rozwiązania wspierające efektywność pracy.

Pierwszy z prelegentów Marcin Maśnica obok uczestnicy spotkania
W pierwszej części spotkania Marcin Maśnica - psycholog poprowadził szkolenie na temat pracy z klientem pomocy społecznej w kwestii zwiększenia poczucia kompetencji w kontakcie określanym jako "trudny", a także nawiązania relacji współpracy z klientem uznawanym za "trudnego". Kolejny z zaproszonych prelegentów Andrzej Sękowski - psycholog, analizował przypadki dotyczące specyfikacji pracy z takimi osobami.

Uczestnicy szkolenia, widok ogólny
Ponadto uczestnicy szkolenia poszerzyli posiadaną wiedzę z zakresu efektywnej komunikacji w tym metody aktywnego słuchania oraz konstruktywnego zarządzania negatywnymi emocjami. Poznali techniki stawiania granic oraz metody odmawiania innym z zachowaniem kontroli emocji.

Tłumacz Google

baner bottom 01 bip

baner bottom 01 infocar

centrum paderewskiego kasna dolna

toikiwop

strefa przedsiebiorcy

dwdjt