Wyższe kwalifikacje urzędników

  • Drukuj

Pracownicy Starostwa Powiatowego w Tarnowie podnoszą kwalifikacje. To jeden z ważniejszych instrumentów wykorzystywanych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, który umożliwia kształtowanie kompetencji zawodowych pracowników.

Kolejna grupa pracowników Starostwa Powiatowego w Tarnowie odebrała certyfikaty potwierdzające ukończenie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe, tym razem w ramach projektu „Nowoczesny urzędnik”, który prowadzono ze Stowarzyszeniem Promocji Przedsiębiorczości w Rzeszowie od sierpnia 2009 do maja 2011 roku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Kilkanaście osób uzyskało Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. Ma to szczególne znaczenie, gdyż podniesienie jakości świadczonych usług w urzędach administracji publicznej nie jest możliwe bez wykorzystania narzędzi e-administracji. W sumie w ramach projektu „Nowoczesny urzędnik” wiedzę i umiejętności zdobywało 109 pracowników urzędu. – Urzędnicy podeszli do szkolenia bardzo profesjonalnie i z zapałem. Dobrze wykorzystali czas i jestem przekonana, że zdobyte umiejętności wykorzystają w swojej pracy zawodowej – ocenia Marta Cisek-Babiarz, koordynator projektu.

certy

Starostwo Powiatowe w Tarnowie z roku na rok zwiększa środki finansowe na dokształcanie. W ub.r. przeznaczono na ten cel blisko 33 tys. zł, co umożliwiło udział w szkoleniach 117 pracownikom. W tym roku kwota zwiększy się do 59 tys. zł. Urząd szuka również możliwości dokształcania pracowników przy wsparciu środków z Unii Europejskiej, podobnie jak było w przypadku projektu „Nowoczesny urzędnik”.

certy1

certy2

certy3